Epístoles a Fray Louis de Lleó

Monday, July 10, 2006

Relat d'una bella donzella


Benvolguts cavallers,
sóc noia de sang blava
i si busques els meus diners
jo de tu m'ho pensava.

Visc tancada al castell
no sóc de cap colla,
aquí s'em arrugarà la pell
sense veure una polla.

Els meu confessor no em deixa
diu que són coses de cor brut,
ara que és mort no es queixa
a veure qui és el seu substitut.

El vaig coneixer l'altre dia
ara sembla tot millor,
a partir d'ara el meu guia
serà Fray Louis de Lleó.

M'ha ensenyat els ous del revés
els seus traps no el tapaven
i em pregunta amb interès
quants dits m'hi caben.

Ara veig quin és el bon camí,
ja ho diu Fray Gascó:
"el que t'ha de redimir
és la pura perversió".

Si algun cop coneixeu el frare
no dubteu cap vegada
que us ensenyi ara per ara
alguna que altra marranada.

Cristianament sóc millor
als burdels m'hi han fet lloc
que gran la té el pintor!
es nota que de pintar poc.

Aquí us deixo aquest escrit
no oblideu les vostres oracions
jo us deixo que m'han fet un crit,
per fer unes quantes felacions.

Rita Duvois
Descendent de la noble família Duvois

0 Comments:

Post a Comment

<< Home