Epístoles a Fray Louis de Lleó

Thursday, July 06, 2006

La penitència de Fray Louis


Sóc l'Andreu de les Illes,
sóc estudiant i faig natació
em tiren força les faldilles
per això freqüento la confessió.

Acostumo a anar al Monestir
té fama de ser força acollidor
a més m'agafa de camí
i em confessa Fray Gascó.

Sempre són els mateixos pecats,
els joves d'avui som uns canalles,
total, quatre polvos inacabats
i unes quantes palles.

Fray Louis no està escandalitzat,
afirma que tots som germans,
i em pregunta amb curiositat
si me la pelo a dues mans.

El pitjor és la penitència,
cap més remei em queda
que fer notar la meva presència
assistint al sopar de la Outeda.

A vegades és pitjor,
sense cap pietat,
em fa posar atenció
a la meva homosexualitat.

Què dura és la puresa!
és la lluita de cada dia
però avui vaig a Manresa
que Gascó ha muntat una orgia.

Andreu de les Illes.
Típic adolescent catòlic amb dubtes
sobre la seva condició sexual.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home