Epístoles a Fray Louis de Lleó

Tuesday, July 11, 2006

Curacions extraordinàries


Sóc en Pere de l'ou unitari,
no porto gaire equipatge,
sempre viatjo en solitari
en busca d'un massatge.

A Econòmiques he d'anar
i trobar en Fray Gascón
les seves mans m'han de curar
i que em surti l'ou segon.

Ja m'ho ha curat tot
ara ja sóc un home
el tiu m'ha ficat a l'escrot
una bola de goma.

Collons! això és art!
la bola l'hem rebut per correu
com a model en ell s'ha fixat
i m'ha fet un escrot com el seu.

Ara vaig pels pobles predicant
no tinc por a ser agredit
jo tan sols vaig anunciant
els miracles del frare pervertit.

A canvi tan sols em demanà
i no es or en una bossa,
sinó poder palpar a cada mà
els pits d'una bona mossa.

Molt s'inverteix en medicina;
aparells d'intel·ligència artificials,
però només Gascón t'il·lumina
i t'arregla els genitals.

Pere de l'ou unitari
Va perdre l'ou dret en una cursa de braus a Tortosa

2 Comments:

Post a Comment

<< Home