Epístoles a Fray Louis de Lleó

Friday, June 09, 2006

Declaracions del Pare Apel·les

La meva vida havia perdut el sentit,
deien que ja no tenia perdó,
i són molts els que m'han insistit
que tot això és per l'excomunió.

La meva alegria arribà amb espendor
quan m'informaren els ploramiques
que Fray Louis de Lleó
s'allotjava al Monestir d'Econòmiques.

Vaig partir per veure l'erudit religiós
que de Conrad Son és envejós
i el vaig trobar amb unes calces a la mà
assistint a la classe de l'il·lustríssim Buximà.

La meva intenció era impressionar-lo
amb bons comentaris mentre parlo
i que aquestes intervencions
li posessin del revés els collons.

Espero doncs trobar-lo divendres vinent
si no és que ha marxat a St. Climent
i foter-li el membre ben endins
sempre que no m'ho impedeixi algun alumne de Camins.


Pare Apel·les
Lavabos del Monestir d'Econòmiques

0 Comments:

Post a Comment

<< Home