Epístoles a Fray Louis de Lleó

Friday, June 09, 2006

Testimoni d'un frare presidiari



Escric des del Monestir aquestes ratlles,
no pensant en Simons ni en Batlles,
sinó en l'anomenat Fray Louis de Lleó,
qui em va convèncer per disfressar-me de castor.

Cap el claustre anava jo amb una gran cua i unes dentotes,
esperava trobar-me tots els frares vestits de grans marmotes.
Només entrar em van fotre una pallissa
i quan van enllestir se n'anaren cap a Missa.

No se celebrava la festa del Castor,
tal i com em va confirmar el germà Gascó.
Si ho hagués sabut m'hauria begut la cicuta,
abans de fer el ridícul cagon la puta.

Per culpa del seu consell,
a la masmorra em faré vell,
però deixo aquest testimoni escrit
per cagar-me en el molt malparit.


Anònim,
Masmorra del Monestir d'Econòmiques.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home