Epístoles a Fray Louis de Lleó

Tuesday, June 13, 2006

Carta del pare d'un alumne


L'educació del meu fill és primordial
i amb la meva esposa Anna
decidirem portar-lo a l'escola pastoral
perquè revés doctrina cristiana.

No tinc queixes de la seva formació
però l'altre dia anaren d'excursió
acompanyats de Fray Louis de Lleó
i ara en Pep s'ha tornat maricó.

Segons m'explica el meu primogènit,
que Laura es fa dir ara,
i a la insitució no li trec mèrit,
el frare li digué que podia ser mare.

Conec el meu fill, ja sóc vell
i s'aprofità que estava a la parra
per netejar-li el cervell
amb el vell truc de la guitarra.

No sé com arreglar la situació
i que deixi de ser maricó,
però reconec, i no t'espantis,
que li queden força bé els pantis.

Jaume Espinosa
Marit fidel, pare lleial i sexualment actiu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home