Epístoles a Fray Louis de Lleó

Monday, August 07, 2006

La maravellosa vida de Sor Cristina


Benvolguts germans,
il·lustres pecadors.
Tinc un membre entre les mans
a veure si més tard en són dos.

Cuido la vocació amb duresa,
intento portar els vots millor;
però que no em toquin la puresa
que al cony hi tinc molta picor.

A Econòmiques hi vaig sovint
em reben amb bones maneres,
mentre alguns frares estan escrivint
jo me les menjo senceres.

Ara ja no tinc complexe
vaig anar a la Clínica Planes
no pas per un canvi de sexe
sinó per tenir unes grans mames.

Si em veus algun cop pel carrer
o ens creuem una nit de patxanga
em reconeixeràs el primer
sóc la monja que porta tanga.

El que em va convèncer a ser monja
va ser Fray Louis de Lleó
s'ho empassa tot com una esponja
i la seva pinga m'entra millor.

Sor Cristina Puigmal
Té uns pits enormes i quasi sempre està de genolls.

2 Comments:

  • Sor Cristina Puigmal
    Té uns pits enormes i quasi sempre està de genolls-

    aquestes mojes que no deixen mai de resar.

    By Blogger RUFUS, at 5:28 pm  

  • Portava un parell d'horetes intentant matar una mosca a cop de rabu i he vist el teu missatge. Estimat Rufus, esperem que no t'hagis oblidat de la merda-web dels Kim's, les pseudo-frases més estúpides del segle de l'ou.

    Una abraçada d'un admirador dels abismes i d'un detractor dels conductes de ventilació plens d'excrements de morses.

    By Blogger Jordà Sabaté, at 8:54 pm  

Post a Comment

<< Home